Stökigt rum

2010-01-28 @ 16:06:06
Det är lite så här halvkrångel i bloggen, men nu är jag här igen. Efter några dagar, hehe. Det har varit rätt mycket i skolan, är fortfarande det så min helg kommer inte vara så rolig. Kommer bestå mest av jobb och plugg. Not so fun! Men om två veckor blir det otroligt med party, jag läntar efter vecka 6. Då kör vi party torsdag och fredag(eller lördag, kommer inte riktigt ihåg). Jag saknar min vän Cecilia otroligt mycket, det är nämligen så att hon har lämat mig för Göteborg.. Känns otroligt tomt här utan henne, men jag vet att hon rockar som läkarstudent.

Idag har jag hämtat ut kläder på posten som väntade på mig, love it! Ikväll ska jag och pappa iväg och handla mobil till mig, jag vet inte riktigt vad jag vill köpa. Men eftersom min telefon är psyko, så är det behövligt! Den 4 februari blir den trots allt 1 år!

Nu väntar ett stökigt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0