Country Life på facebook

2010-01-28 @ 23:50:30
Medan det är paus på NCIS kan jag lika gärna blogga. Finns inte direkt någonting annat att göra som är roligare. Mamma har fått mig intresserad av någonting som heter Country Life på facebook, man matar djur som till exempel en ko som då producerar mjölk som sedan görs till ost med hjälp av en maskin. Ja, ni förstår själva poängen. Rätt roligt, i alla fall om man har tråkigt som jag. Idag är det torsdag, vilket betyder helg för mig. Jag har numera långhelg nästan varje vecka, i alla fall till vecka 10. Det är nämligen så långt jag kan se hur schemat går!

Jag känner för lite förändringar i bloggen, men jag känner på samma sätt att jag inte har orken att fixa en. Sedan så är jag väl inte den bästa på bloggdesign. Men ska försöka fixa någon med mycket bilder. Jag gillar bilder, jag tycker att en blogg blir mycket roligare med bilder. Därför bjuder jag på en bild från när Charlotte fyllde 20 år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0