290110

2010-01-29 @ 09:11:27
God morgon!
Idag känns de som att jag är uppe med tuppen verkligen, för jag är ledig. Idag igen tänker säkert mor min. Men jag ska passa bror och hund idag, men samtidigt plugga massor och få ett rum städat. Det sistnämnda får vi se om jag hinner göra någonting åt det. Ska i alla fall plocka, resten får bli av imorgon.

Jag är otroligt sugen på träning, har kommit in i en nyttig period nu. Ni vet, beach -10. Ikväll ska jag köra cirkelträning, det var ju tur att jag bokade det igårkväll för idag är passet fullt. Cirkelträning är ett otroligt jobbigt pass som behandlar alla muskeltyper, främst kondition om ni frågar mig. Så ska bli skönt att slita ut sig, can't wait!

Nu ska jag äta frukost, har nämligen köpt nytt muslipaket som jag ska smaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0