Jobb ikväll..

2010-01-15 @ 11:04:48
Idag är det inte mycket som händer! Är hemma och är hundvakt, i alla fall tills jag börjar jobba. Idag jobbar jag 15-21, inte så långt men ett helt okej pass. Det är verkligen skönt! Det jag gillar med att jobba fredag/lördagkväll är att man får ett extra pass till under helgen eftersom chefen har så svårt att få in fredag- och lördagkvällar. Jag sitter just nu och smaskar på mitt godis från igår, åt inte upp det. Tog väl bara några enstaka godisar. Ska strax stiga upp ur sängen för att gå ut med mando runt tolv-halv ett. Idag finns det ingen bil hemma, så därav blir det kommunalt.

Undrar vad jag ska äta till lunch idag, jag får väl fixa ihop någonting. Får se vad det finns att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0