050210

2010-02-05 @ 10:26:13
Ny bloggdesign, tycker den är rätt chic. Igår hittade jag nämligen en sida på internet där man både kan köpa bloggdesigner och få gratis. Eftersom jag är en fattig student denna månad kände jag för att ta en gratis och inte betala för en eftersom jag säkerligen kommer bli trött på denna rätt fort. Som jag blir med de flesta.

Igår fick jag ett slag av vinterkräksjukan, tror jag i alla fall. Jag och toaletten var goda vänner. Men som tur är, är vinterkräksjukan i år inte så lång. Så jag hoppas det. Men eftersom jag börjar må bättre så tror jag på det. Eller bättre och bättre, jag får i alla fall i mig dricka idag. Igår levde jag enbart på mariekex, åt väl ett halvt paket eller någonting. Jag är väldigt känslig vad det gäller min mage så har svårt att äta massor på en gång så började sakta men säkert med en smörgås. Den är fortfarande i magen, så vi hurrar!

Igår tittade jag på sjukt många filmer, bland annat Legally Blonde 1 och 2 samt Legally Blondes. Idag har jag Mando hemma, blir skönt med promenad sedan. Jag kan komma ut i friska luften. Men nu ska jag titta på NCIS, säsong 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0